Ook via marketing automation leads en prospects genereren?

Met Millman+ kun je de mogelijkheden van marketing automation eenvoudig én voordelig uitproberen of op kleine schaal toepassen.

Hoe genereer je meer leads en kwalitatieve prospects?

Met Marketing Automation, een automatische inrichting van marktbewerking- en leadgeneratieproces, vergemakkelijk je het genereren van leads, het bewerken van prospects en het verhogen van conversies.

Marketing automation 3-in-1

De doelstelling van Marketing Automation is het creëren van grip op doelgroepen en het genereren van leads. Het gaat daarbij om het creëren van vraag door doelgroepen te voorzien van scherpe, doelgroepgerichte content aan de ene kant en het nurturen en scoren van de uiteindelijke lead aan de andere kant. Dit omvat een proces van campagnestappen en taken zodat iedere potentiële lead de aandacht krijgt die hij verdient.

Het gaat er dus niet om dat de software al het werk doet voor de Marketeer, de software ondersteunt het opzetten en uitvoeren van doordachte contactstrategieën op basis van content.

Voordelen van marketing automation

Het grote voordeel daarbij is dat het hele proces van genereren van leads efficiënter én de kwaliteit van leads hoger wordt. De leads die naar een volgende fase in het verkoopproces gaan voldoen aan vooraf bepaalde criteria. Verder zorgt Marketing Automation voor een betere afstemming tussen de Marketing en Sales afdelingen en adequate opvolging door Sales. Ook krijgt men meer inzicht in het gedrag van prospects en leads, waardoor er beter op de Customer Journey kan worden ingespeeld. Analyses van middelen, content en conversie leiden ten slotte tot een verbetering van de inzet van het marketingbudget.

Millman+, startersversie van SharpSpring marketing automation

Sinds 2016 biedt E-mailstation.nl SharpSpring marketing automation aan (Millman+), waarmee je alle facetten in huis hebt waarmee je meer en betere leads kunt genereren. SharpSpring is een uiterst compleet, zeer gebruiksvriendelijk en competitief geprijsd marketing automation systeem. Millman+ is de instapversie van het complete SharpSpring marketing automation pakket. Speciaal voor gebruikers die de mogelijkheden van marketing automation op kleine schaal willen toepassen of als basisversie willen uitproberen tegen betaalbare tarieven.

Instapversie Millman+ beschikt, net als ShapSpring over de volgende functies:
■  Contact Tracking: Per e-mailadres dat bekend en opgenomen is in Millman+ wordt iedere open en klik van je nieuwsbrief, maar ook bezoek van je websitepagina's, landingspagina's, en formulieren exact bijgehouden en weergegeven in Millman+  
■  Dynamic Lists: Opbouw van een 'dynamische' maillijsten op basis van klikgedrag (max. 100 dynamische lijsten)
■  Marketing Automation: Het geautomatiseerd verzenden van e-mail nieuwsbrieven, door vooraf ingestelde e-mail nieuwsbrieven, taken en groepsacties (Beperkt tot twee taken met 5 regels per taak en twee groepsacties met 5 acties per workflow).

■  Dynamic Form Builder: Het opmaken en inzetten van velden (op maat) van een websiteformulier. Alle gegenereerde info wordt automatisch in Millman+ bijgehouden en gevolgd.  

■  Landing Page Builder: Het eenvoudig opmaken van een responsive landingspagina (max. 5 funnels met elk 6 pagina's). 
■  Blog Builder: De opmaak van een blog-pagina (max. 20 blog posts)

Verschil-Millman-SharpSprin.jpg

Ondanks het feit dat sommige functies in Millman+ zijn beperkt of uitgesloten, biedt de SharpSpring startersversie ruime mogelijkheden om zelf de marketing automation functies te ervaren. Zodra overtuigt van de mogelijkheden, kan je Millman+ account worden omgezet naar een volledig SharpSpring-account, waarbij ik je als SharpSpring partner bij van dienst kan zijn. 
 

Meer weten hoe jij ook meer leads en kwalitatieve prospects kan genereren?

Wil je zelf ervaren of marketing automation voor jouw bedrijf ook werkt?
Millman+ GRATIS voor MailMolen-gebruikers
Speciaal voor MailMolen² gebruikers biedt E-mailstation.nl de SharpSpring startersversie (Millman+) aan zonder meerkosten. Alleen het verbruik van de e-mailcredits worden verrekend met je MailMolen credits.
MarieLouise snapt waar de behoefte ligt en neemt het initiatief om ons daarin te verbeteren.
Lees verder »

Advies, training of support nodig?

Neem contact op met MarieLouise Poels

E-mailstation.nl

MarieLouise Poels
E-mail marketing specialist

+31 (0)475 49 70 92

info@e-mailstation.nl

Aanmelden E-mail Info

Alleen relevante info over e-mail marketing

  • LinkedIn E-mailstation
  • Facebook E-mailstation
  • Youtube E-mailstation
Afbeelding1.png
Afbeelding2.png