wo 14 nov
|Roermond
Conversie optimalisatie voor (actie) e-mailings in Roermond
2-daagse training voor Marketing/Communicatie medewerkers. Haal je het maximale resultaat uit de e-mailings die je verstuurd? Benchmark-cijfers tonen resultaten aan die je met je e-mail campagnes ook zou willen én moeten realiseren.
Tijd en locatie
14 nov 2018, 09:30 – 13:30
Roermond, Roermond, Nederland
Over het evenement
Haal je het maximale resultaat uit de e-mailings die je verstuurd? Benchmark-cijfers tonen resultaten aan die je met je e-mail campagnes ook zou willen én moeten realiseren. Achterblijvende opening- en klikratio’s leiden tot onvoldoende nieuwe leads, klanten en meer omzet. Over marketing automatisering, storytelling, persuasion heb je al een en ander gehoord en/of gelezen. Alleen lukt het (nog) niet om deze technieken binnen je werkzaamheden te integreren en succesvol toe te passen. Ondertussen loopt de druk op en wordt er meer van jouw verwacht.
Aanpak:
Tijdens deze conversie optimalisatie training specifiek voor (actie) e-mailings krijg je niet alleen inzicht in verschillende theorieën, trucks en tips. Deze ga je ook direct toepassen in je eigen e-mailing campagnes. We beoordelen elkaars uitwerkingen, waardoor je eveneens leert vanuit verschillende invalshoeken je e-mailings dusdanig aan te scherpen. Met als resultaat niet alleen inzicht maar ook direct inzetbare e-mailingcampagnes met een optimale conversie.
Trainer:
Jouw trainer/coach is MarieLouise Poels », al meer dan 10 jaar e-mail marketing specialist voor het MKB (B2B/B2C) in Nederland.
Voor wie:
Afgestemd op Marketing/Communicatiefuncties op MBO+/HBO-niveau
Afronding:
Na de twee trainingsdagen volgt nog een 1-op-1 telefonische afstemming over de afronding van je opdracht en een certificaat.
Tickets
Conversie optimalisatie voor (
Inclusief koffie/thee/fris en lunch Prijs excl. BTW
€ 795,00Verkoop geëindigd op
Totaal
€ 0,00